Toen mijn klasgenoten verliefd waren op de linker of rechter Backstreet Boy, was ik verliefd op… een kast

Hij was van hout en had twee hele grote deuren.

Als je de deuren open deed: gekraak.

Maar niet zomaar een kraak.

Het geluid van mijn wereld die opende.

Want daar stond 'ie dan: de computer.

Helemaal niet gemaakt van zuivere diamanten of achttien karaats goud, maar wel met een andere heel lekkere feature: Photoshop.

Zelf gedownload van 't zwarte web ;-)

Ik word het scherm ingezogen.

Wat begint met het uitspelen van Photoshop, brengt me mijn passie: strategisch ontwerp.

Ik zie magie tussen vorm en kleur.

En ik besluit: ik ga de wereld mooier maken.

Ik verruil het Friese land voor de Zwolse straten en ga studeren aan de kunstacademie. Tijdens mijn stage bij een geweldig ontwerpbureau ontdek ik wat het belangrijkste is om een goede ontwerper te zijn: een mooi plaatje is niets waard, als de strategie niet staat.

Ik studeerde cum laude af met het eerste product en merk dat ik ontwikkelde en na mijn studie ging ik direct aan de slag als brand designer bij een creatief bureau.

Een sterke visie en heldere methodes

Ik ontwikkelde me iedere dag een beetje meer.

Mijn ambitie zorgde ervoor dat ik nooit stil zat.

Iedere vrije minuut leerde ik uit boeken, cursussen en podcasts van ‘s werelds beste strategen en ontwerpers.

Het ontwikkelen van strategie, tone of voice, brand stories schrijven, pay-offs bedenken, onderzoeken, interviewen, resultaten analyseren, product- en bedrijfsnamen bedenken, de doorvertaling naar logo, kleur, typografie, webdesign, andere marketingmiddelen… you name it, i learned it.

Ik paste mijn kennis toe in de praktijk, vond methodes die geweldig werken en ook mijn visie groeide mee.

En die visie en methodes deel ik.

Met jou.

Ik wil je helpen vol zelfvertrouwen aan ‘t werk te gaan voor de leukste merken en klanten

Want sterke merken bouwen is het leukste wat er is.

Maar het kan ook best onzeker voelen.

Bijvoorbeeld als je nog niet zo goed weet waar je moet beginnen, of wanneer je die merkessentie nu echt raakt. Wat belangrijk is, en wat eigenlijk niet

En daar neem ik je graag in mee.

Zodat ook jij elke dag met meer zelfvertrouwen de wereld mooier maakt.

Zullen we het nog een beetje meer over mij hebben?

Ik dacht, misschien vind je het leuk om te weten dat ik niet alleen maar een merk-robot ben, dit ben ik ook:

  • Ik hou van eten en eten houdt van mij;

  • Gelukkig CrossFit ik het liefst elke dag, dus dat compenseert een beetje ;-)

  • Als het aan mij lag was iedere stoep een trampoline en liep iedereen op z’n handen. Op de kop is alles leuker;

  • Ik hou van ijs. Of valt dat in de categorie ‘eten’?

  • Ooit start ik een petitie voor verplichte middagdutjes. ‘t Is de meest onderschatte activiteit ooit namelijk;

  • ‘Waarom?’ is mijn lievelingsvraag — je kunt maar voorbereid zijn.